اعلام اسامی برندگان مسابقه ۱۳۹۸/۱۲/۷
ممکن است در شرایط خاصی قرار بگیرید و نیاز 1
شناسه پست: 3331
بازدید: 530



[ad_1]
اعلام اسامی برندگان مسابقه ۱۳۹۸/۱۲/۷
ممکن است در شرایط خاصی قرار بگیرید و نیاز 2

🎊♨️ اعلام اسامی برندگان مسابقه ۱۳۹۸/۱۲/۷
📌ممکن است در شرایط خاصی قرار بگیرید و نیاز به کمک داشته باشید و در همان لحظه جمله‌ای را به خاطر بیاورید که مدتی پیش خوانده‌اید، همان جمله به شما کمک می‌‌کند تا روحیه‌ی خود را به دست بیاورید.
به وقت شادی، غم، اضطراب و… جمله‌ها و راهکارهایی که در کتاب‌ها خوانده‌اید از ذهن خود بیرون می‌کشید و استفاده می‌کنید و همیشه هم این کار را آگاهانه انجام نمی‌دهید.
شاید هم صرفاً از زیبایی یک جمله به وجد می‌آیید و لذت می‌برید و تا مدت‌ها آن جمله در گوشه‌ای از ذهنتان می‌ماند. 📚💖 «این‌ها قدرت واژه‌ها و کتاب‌ها هستند.»
دقیقاً در همین مسائل کوچک است که تمایز میان افراد اهل مطالعه با سایرین مشخص می‌شود، در دنیایی که برای خود از واژه‌ها می‌سازند.
.
💬 هفته‌ی گذشته از عزیزان کتابراهی خواستیم تا در خصوص این جمله‌ها با ما صحبت کنند و یکی از به یادماندنی‌ترین جمله‌هایی را که تا به حال خوانده‌اند، برای ما بنویسند. ❤️ حالا بعد از گذشت یک هفته، این پست به یکی از زیباترین پست‌های صفحه‌ی کتابراه تبدیل شده است؛ چراکه دوستان عزیز با جمله‌های زیبا و خاصی که به یاد داشتند ما را همراهی کردند. 🌟 پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سری به این پست بزنید، تا شما هم از این جمله‌های زیبا و به‌یاد ماندنی لذت ببرید.
.
🎉 اسامی برندگان:
🔹majid_shamsi_3526
🔹sadeghinesa
🔹parisaa_esmaaeili
.
با برندگان از طریق دایرکت در اینستاگرام ارتباط برقرار خواهد شد.
پست‌های آخر هفته‌ی ما را با دقت بیشتری دنبال کنید چون قرار است، مسابقه‌ها و جوایز جذابی داشته باشیم و با هم کتاب‌های بیشتری را بخوانیم.

[ad_2]

Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا
  1. کتابراه ِ عزیزم، از آشنایی باهات خیلی خوشحالم 😍❤️ با بُنی که بهم دادی، کتاب هوش اجتماعی از دکتر دانیل گلمن رو خریدم. (یعنی ازت هدیه گرفتم 😁😘)

ارتباط با پشتيباني