جرمی و آدری می‌نویسند: «اگر می‌توانید عاشق شوید، می‌توانید مشاجره هم داشته باشید 1
شناسه پست: 4313
بازدید: 403



[ad_1]
جرمی و آدری می‌نویسند: «اگر می‌توانید عاشق شوید، می‌توانید مشاجره هم داشته باشید 2

جرمی و آدری می‌نویسند: «اگر می‌توانید عاشق شوید، می‌توانید مشاجره هم داشته باشید.» عشق واقعی چیزی است که شما هر روز با رفتار، تصمیم‌ها و فداکاری‌های خود برای زندگی انتخاب می‌کنید؛ برای یافتن و بازهم طلب کردن و این عشق است. از لحظه‌ای که همسر بالقوه خود را ملاقات می‌کنید، شما می‌توانید داستان منحصر به فرد عاشقانه‌ای را شکل دهید که خدا شما را برای آن آفریده است. حال اگر در جست‌وجوی رابطه‌ای جدی هستید، یا می‌خواهید همسرتان را بیشتر دوست بدارید، جرمی و آدری در این اثر خود هرآنچه را برای این هدف لذت‌بخش خود نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهند.
سفر به روز عروسی جرمی و آدری، نقطه اوج یک رابطۀ صمیمی و پرمخاطره است؛ از مشکلات سلامتی گرفته تا دیوارهای عاطفی و هزاران مایل فاصله میان آن دو، این زوج با موانع وحشتناکی روبه‌رو بودند؛ اما رویکرد منحصربه‌فرد آن‌ دو باعث شد که آن‌ها بتوانند یک داستان عاشقانه غیرمتعارف بنویسند و آن را برای افراد متأهل آماده کنند.
A Love Letter Life
داستانی پرشور و ماندگار از مبارزات قابل اعتماد، تجربه‌های آموخته‌شده، نکته‌های عملی و تعهدات فداکارانه را بیان می‌کند. در صفحات این کتاب، نویسندگان شما را ترغیب می‌کنند تا کمی برای برقراری روابط مناسب متوقف شوید و دیدگاه‌های خود را دربارۀ اختلاف زن و مرد در دوستیابی و زناشویی بررسی کنید، با مباحث سخت زناشویی روبه‌رو شوید و نُه قانون خود را برای کشمکش‌های زناشویی بیان کنید. همچنین جرمی و آدری به شما دربارۀ اینکه چگونه داستان عاشقانۀ خود را از سر بگیرید که پایان‌پذیر نباشد، مشاوره‌ای تازه می‌دهند.

[ad_2]

Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا

ارتباط با پشتيباني