شناسه پست: 4786
بازدید: 435

[ad_1]

پائولو در طول زندگیش شرایط عجیبی را گذارنده و گذشته اش در شخصیت او بسیار تاثیر گذار بوده است. این نویسنده پیام هایى را به خوانندگان آثار خویش منتقل مى کند که بسیار وسیع است. برخى از آن‌ها ادبى است و برخى دیگر عرفانى؛ بعضى از آن‌ها از عرفان هایی همچون عرفان سرخ پوستی تبعیت مى کند و بعضى دیگر حامل مضامین شرقى است.
او عاشق سفر است و تقریبا بیشتر سال را به سیر در جهان می پردازد. همچنین در سال ۱۳۷۹ سفری به شهرهای تهران و شیراز داشته‌است. کوئیلو پیش از خروج از تهران گفت: “این سفر، برای من یک رخداد شگفت‌انگیز بود، من از مردم ایران بسیار آموختم. امیدوارم بار دیگر به ایران سفر کنم. این سفر ده روزه را به عنوان یکی از گرامی‌ترین خاطرات زندگی‌ام، در قلبم نگاه خواهم داشت. زنده‌باد ایران!”
پائولو کوئیلو یکی از نویسندگانی است که در فضای مجازی حضوری موثر دارد. او حتی اعتراف کرده است که به اینترنت معتاد است؛ صد البته که این اعتیاد نیز باعث شهرت بیشتر وی در میان کسانی که حتی کتاب‌های او را نخوانده‌اند نیز شده است. به گفته پائولو کوئيلو، او روزانه ۳ ساعت مشغول کار با اینترنت است و ۵۰۰ پیام از علاقمندان کتاب هایش را میخواند.

[ad_2]

Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا