.
. ژانر: : ۴/۵ ۳.۸/۵
. (Get Out of Your Head and Into Your Life)
Book 1
شناسه پست: 3799
بازدید: 435




.
. ژانر: : ۴/۵ ۳.۸/۵
. (Get Out of Your Head and Into Your Life)
Book 2

.
.

ژانر:
: ۴/۵
۳.۸/۵
.

(Get Out of Your Head and Into Your Life)
Book by
Genre: book
3.8/5
4/5
.
.
هیچ‌وقت با خودتان فکر کرده‌اید که شبیه یک همستر، روی یک چرخ، با عصبانیت و آشفتگی، مسیر زندگی‌ را دویده‌اید. اما همیشه در حال درجا زدن هستید؟ کتاب «خودت را به فنا نده» (Unfu*k Yourself) به شما کمک خواهد کرد تا از تمام تنش‌ها و اضطراب‌‌های خود خلاص شده و ساعت‌ها احساس آرامش کنید.

تمام مدتی که درگیر بگو مگو و قضاوت‌های درونی هستی، که البته هیچ‌وقت هم متوقف نخواهند شد، صدایی آرام زیر گوشت زمزمه می‌کند: «خیلی تنبل و خرفتی و اصلاً به‌ درد هیچ‌کاری نمی‌خوری.» تو حتی متوجه نیستی چقدر به این زمزمه اعتقاد داری یا چه‌اندازه تباهت می‌کند. تو فقط تمام روز کار می‌کنی تا بر استرس‌ها و فشارهای روحی‌ات چیره شوی، و اگر نتوانی چرخ لعنتی زندگی را بچرخانی، تن به تسلیم می‌دهی و شاید هرگز به جایی که در زندگی می‌خواستی نرسی.
کتاب «خودت را به فنا نده » به کسانی اختصاص دارد که آن خودگویی‌های بی‌حاصل را تجربه کرده‌اند. «گری جان بیشاپ» (Gary John Bishop) در کتاب حاضر دست‌چینی از اظهار نظرهای شخصی دربارۀ اختیار داشتن، زندگی‌ بخشیدن، متعالی‌ بودن و جسارت داشتن جمع کرده‌ تا با عمل به آن‌ها، در زندگی‌ هر روز بهتر و بهتر شوید. اما تنها راه مطالعه و تعامل با کتاب خودت را به فنا نده، این است که آن را در خود جستجو و گفته‌هایش را امتحان کنید. هیچ دانش و حکمتی بالاتر از دانشی که خود آن را تجربه کرده باشید نیست.
.
📚📖📙🔖✨
.
قیمت روی جلد کتاب ۲۷.۰۰۰
قیمت کتاب با پنجاه درصد تخفیف: ۱۳,۵۰۰
.
.



Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا

ارتباط با پشتيباني