کتاب‌خوان‌ها معمولاً مطالعه را از کودکی و نوجوانی آغاز می‌کنند و از همان ایام مط 1
شناسه پست: 7497
بازدید: 472




کتاب‌خوان‌ها معمولاً مطالعه را از کودکی و نوجوانی آغاز می‌کنند و از همان ایام مط 2

کتاب‌خوان‌ها معمولاً مطالعه را از کودکی و نوجوانی آغاز می‌کنند و از همان ایام مطالعه به یکی از عادت‌های همیشگی آن‌ها بدل می‌شود.
این کتاب‌ها در واقع موتور محرکی برای آغاز مسیری طولانی و جذاب محسوب می‌شوند به همین دلیل از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار هستند.
بسیاری از ما با خواندن شازده کوچولو به کتاب خواندن روی آوردیم و تعدادی هم با مجموعه‌ی بی‌نظیر قصه‌های خوب برای بچه های خوب شیفته‌ی مطالعه و ادبیات شیرین فارسی شدیم. ماهی سیاه کوچولو نوشته‌ی صمد بهرنگی هم همواره جزو اولین کتاب‌های کودکی است که به ما علاوه بر یک قصه‌ی جذاب درس‌های مهمی در زندگی می‌دهد.
زمانی که صحبت از کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان می‌شود حتماً باید یادی از مجموعه‌ی خاطره‌انگیز هری پاتر بکنیم چون کتاب خواندن خیلی از جوانان امروز را مدیون ماجراجویی‌های او و دوستانش هستیم.
این‌ها صرفاً مثال‌هایی بودند که به دلیل محبوبیت زیاد به ذهن ما رسیدند اما قطعاً فقط همین موارد نیستند و هر فردی در مسیر کتاب‌خوانی داستان خاص خود را دارد.
. 🖋 اکنون نوبت شما است که به این سوال پاسخ بدهید:
📚 اسم اولین کتابی که زمان کودکی یا نوجوانی خوانده‌اید چه بود؟
.
🎁 قرار است با قرعه کشی به سه نفر از کسانی که زیر این پست کامنت می‌گذارند و صفحه کتابراه را دنبال می‌کنند، سه کتاب به انتخاب خودشان در اپلیکیشن کتابراه هدیه کنیم. این فرصت را از دست ندهید و دوستان کتاب‌خوان خود را دعوت کنید تا به این سوال پاسخ دهند.
🎉 صفحه‌ی اینستاگرام کتابراه هر هفته مسابقه‌ها و قرعه‌کشی‌های مرتبط با کتابخوانی خواهد داشت برای اطلاع از مسابقه‌ها به این صفحه بیشتر سر بزنید و آن را پیگیری کنید.
.

.
www.ketabrah.ir



Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا
  1. اولین کتاب مارتین درخانه.مامان برای خرید به شهر رفته و تا شب بر نمی گرده مارتین و ژان برادرش از بیکاری خسته میشن و تصمیم می گیرن کـاری کنن که وقتی مامان بخانه میاد خوشحال بشه . آنها می خواهند خانـه را حسابی تمیز کنن. خیلی برام خاطره انگیز هست

ارتباط با پشتيباني