کتاب کتاب تاریخ هنر جنسن مولفان: دیویس،دنی،هفریچر،جاکوبز،روبرتز،سیمون و ترجمه:  1
شناسه پست: 3830
بازدید: 531




کتاب کتاب تاریخ هنر جنسن مولفان: دیویس،دنی،هفریچر،جاکوبز،روبرتز،سیمون و ترجمه:  2

کتاب
کتاب تاریخ هنر جنسن مولفان: دیویس،دنی،هفریچر،جاکوبز،روبرتز،سیمون و ترجمه: 

شاید بتوان بی­‌هیچ تردیدی گفت که جامع­‌ترین تاریخ سنت­‌های غربی هنر، کار بسیار ارزشمندی است که با نام تاریخ هنر جنسن برای نخستین بار در سال 1962 منتشر شد. جنسن با نگاهی ژرف متنی دقیق، فراگیر و تحلیلی ارائه کرد که تاریخ هنر را در گستره‌ای از دنیای باستان تا آن روز در بر‌می‌گرفت.

کتاب تاریخ هنر جنسن فقط ردیف کردن موضوعات تاریخ هنر در پی هم نیست بلکه حکایت نگارش داستانی است از پیوندهای بین این رویدادها، آثار و موضوعات تاریخ سبک‌ها و تحولات سبکی است. جنسن ویژگی­‌های تکنیکی و سبکی آثار را به زبانی بسیار شیوا بررسی کرده است. نسل­‌های متوالی تاریخ هنر را از طریق این متن آموختند و به دیگران آموزش دادند.

کتاب تاریخ هنر جنسن در سی فصل تدوین شده که به مباحث ذیل پرداخته است: هنر ماقبل تاریخ، هنر خاور نزدیک در عهد باستان، هنر مصر، هنر اژه‌ای، هنر یونان، هنر روم، هنر مسیحیت، هنر اسلامی، هنر اوایل قرون وسطی، هنر رومانسک، هنر گوتیک، رنسانس اولیه در ایتالیای قرن پانزدهم، هنر در عصر روشنگری، هنر در عصر رمانتیسیسم، عصر اثبات­‌گرایی، پیشرفت و نارضایتی­‌های حاصل از آن : پست امپرسیونیسم، سمبولیسم و هنر نو، انقلاب مدرنیسم، هنر بین دو جنگ جهانی، دوره پست مدرن در هنر

کتاب تاریخ هنر جنسن را  برای علاقه‌مندان هنر و تاریخ هنر ارائه کرده است

قیمت کتاب ۲۵۰ هزار تومان

خرید تلفنی ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

خرید کتاب تاریخ هنر جنسن

https://www.karaketab.com/کتاب-تاریخ/کتاب-تاریخ-هنر.html

کتاب

فروخته شد



Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا

ارتباط با پشتيباني