شناسه پست: 4424
بازدید: 697

[ad_1]

1984
1️⃣9️⃣8️⃣4️⃣⚠️⚠️⚠️⚠️1️⃣9️⃣8️⃣4️⃣ “در مقابل درد هیچکس نمی تواند قهرمان بماند. هیچکس.” انتخاب اسم کتاب انقدر وسوسه برانگیزه که ممکنه هرکسی رو متقاعد کنه که باید حتما این کتاب رو بخونه .اما پیش ازخوندن این کتاب باید به ژانر کتاب و محتویاتش دقت کنید.و قبل تر از اون ،باید رو بشناسید .
کتاب”1984″ یک کتاب تماما تاریک و پر از وحشته .دنیایی که نویسنده در کتاب برای ما تصویر کرده، هیچ روزنه ی روشنی نداره لحظه به لحظه ی کتاب پر از خفقان و اضطرابِ.
اما هیچ کدوم از اینا ، نباید باعث بشه که شما یکی از متفاوت ترین رمان های دنیارو از دست بدید.(البته شاید این فقط نظرمن باشه که دراین صورت منتظر نظرات شما هستم )
جورج اورول،ذهن بسیارخلاق و تاریکی داشت که تونست دنیایی به تاریکی 1984 خلق کنه .که حتی به نظرم رد پای محو اون رو در آثاربعدی اورول هم میشد دید.
♦️داستان کتاب به دوره ی تمامیت خواه ها و کمونیست ها برمیگرده و درمورد مردی به اسم وینستون اسمیتِ که توی وزارت حقیقت کارمیکنه‌.
🔴پیشنهاد میکنم اگه قصد خوندن این کتاب رو دارید ،پیش از اون اطلاعاتی درمورد مکاتب سیاسی کسب کنید که گیج نشید.
🔵فیلم این کتاب هم به کارگردانی موجوده اما من نخواستم زمینه ی ذهنیم خراب شه به همین خاطر فیلمش رو ندیدم.
⚪⚫این کتاب دفعات متعدد توسط مترجمان متعددی ترجمه شده من ترجمه ی خانم فاطمی کیا و آقای مسیب نژاد رو دارم که راضی بودم‌.
📖اگر اهل ریسک کردنید،این کتاب رو از دست ندید. 📖این کتاب رو میتونید از هم دانلود کنید. 🍀اگر از اثر دیگه ای خوندین یا این کتاب رو خوندین ،نظرتون رو برامون بنویسید😊
⚪🔵⚪🔵⚪🔵⚪🔵⚪🔵⚪

[ad_2]

Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا