اعلام اسامی برندگان مسابقه اینستاگرامی ۱۳۹۸/۱۱/۸
. ممکن است برای شما هم پیش آم 1
شناسه پست: 7158
بازدید: 528




اعلام اسامی برندگان مسابقه اینستاگرامی ۱۳۹۸/۱۱/۸
. ممکن است برای شما هم پیش آم 2

🎊♨️ اعلام اسامی برندگان مسابقه اینستاگرامی ۱۳۹۸/۱۱/۸
.
📌 ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که نظر حقیقی‌تان را درباره‎‌ی کتاب به خصوصی برای خودتان نگه داشته‌اید؛ چراکه از واکنش دیگران واهمه داشتید.
ترسِ به جایی است! چراکه ممکن است هنوز نه تنها در حوزه‌ی ادبیات بلکه در بسیاری از مسائل به این درک نرسیده باشیم که انسان‌ها با هم متفاوت هستند پس می‌توانند سلیقه‌ی متفاوتی داشته باشند.
.
🔹در مسابقه‌ی هفته‌ی پیش، از شما همراهان کتابراهی خواستیم تا به این سوال پاسخ دهید: «از خواندن چه کتابی پشیمان هستید؟»
اگر به این پست نگاهی بیندازید در میان پاسخ‌های جالب و متنوع، علاوه بر کتاب‌های محبوب موجود در بازار مانند بیشعوری، کتاب‌های مطرحی مانند مسخ، زوربای یونانی، عشق در سال‌های وبا و … هم اعلام شدند.
.
💬 یکی از کاربران با نام «sepidnasseri» نیز نتیجه‌گیری از کامنت‌ها ثبت کرده بود که جا دارد اعلام کنیم:
«… فکر می‌کنم که هر کتابی مخاطب خاص خودش را داره. متوجه شدم چون کتابی که خوندید انتظار ذهنی شما رو برآورده نکرده دوس نداشتید. ولی حتما فرد دیگه‌ای اون رو مفید پیدا میکنه. موافقم که ترجمه بد باعث میشه از خوندن کتابی لذت نبری. یه نکته دیگه اینکه، من شده از خوندن کتابی خوشم نیومده باشه ولی چند سال بعد خوندمش و خوشم اومده، دلیلش این بوده که آدم متفاوتی شدم»
.
🎁 قرار بود در مسابقه شماره ۱۳ به سه نفر از کسانی که کامنت می‌گذارند و دوستان خود را منشن می‌کنند، به قید قرعه کتاب در اپلیکیشن کتابراه هدیه دهیم.
.
🎉 اسامی برندگان:
🔹 mz1020304050
🔹malihedehghany
🔹mohammad.a.nahofte
.
با برندگان از طریق دایرکت در اینستاگرام ارتباط برقرار خواهد شد.
پست‌های آخر هفته‌ی ما را با دقت بیشتری دنبال کنید چون قرار است، مسابقه‌ها و جوایز جذابی داشته باشیم و با هم کتاب‌های بیشتری را بخوانیم. .



Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا

ارتباط با پشتيباني