داستان کتاب ملت این کتاب در واقع دو رمان است که به زیبایی در کنار هم و در یک 1
شناسه پست: 7201
بازدید: 372




داستان کتاب ملت این کتاب در واقع دو رمان است که به زیبایی در کنار هم و در یک 2

داستان کتاب ملت

این کتاب در واقع دو رمان است که به زیبایی در کنار هم و در یک کتاب گنجانده شده. دو رمان که موازی هم جلو می رود. یکی در سال ۲۰۰۸ در آمریکا اتفاق می افتد و دیگری در قرن هفتم در قونیه.

ماجرا مربوط به زنی به نام الّا است که در بوستون آمریکا زندگی می کند. رابطه او با خانواده اش چندان خوب نیست و رابطه زناشویی اش در حال فروپاشی می باشد.

در این میان الّا، کاری تحت عنوان یک ویراستار پیدا می کند. او می بایست رمانی را که به او داده شده است را بخواند و در مورد آن گزارشی تهیه کند. رمانی که زندگی او را برای همیشه تغییر خواهد داد. رمانی که به الّا می دهند، رمان ملت عشق است. .
.
.

فایل‌های‌ صوتیش و تو کانال تلگرامم دارم میذارم اگر وقت مطالعه ندارید یا دوست دارید موقع کار کردن یا تو مسیر کتاب گوش بدید این خوانش خوب از ملت عشق و توصیه می‌کنم شدید.
T.me/baqaali

کتاب

نوشته
ترجمه



Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا
  1. سلام.شما رو دعوت میکنم به کانال شعرمون😊❤
    خوشحال میشم عضو بشید.. و امیدوارم از پست ها خوشتون بیاد.
    لینک در قسمت بیو هست
    T.me/art_poetry

  2. تخفیف از ۲۵٪ تا ۴۰٪ انواع کتاب های رمان، روانشناسی، کودک و نوجوان، نفیس، تاریخی، مذهبی، کتاب های عمومی، کمک درسی و… در جشنواره فروش ویژه فروشگاه اینترنتی خانه کتاب ایران (ارسال به سراسر ایران)

  3. من یه زمانی کتابفروشی کار میکردم چندتا کتاب بود که بعلت فروش زیاد از روی کنجکاوی خوندمشون قشنگ بودن یکیش همین کتاب الیف شافاک ترکیه ای و کتاب خانوم جوجو مویز پیش از تو و پس از تو🌹

ارتباط با پشتيباني