. ژانر : : ۴.۲/۵ ۴.۶/۵
. Book by : Genre: : 4.2/5 : 4.6/5
.
پیشنهاد ا 1
شناسه پست: 3935
بازدید: 466




. ژانر : : ۴.۲/۵ ۴.۶/۵
. Book by : Genre: : 4.2/5 : 4.6/5
.
پیشنهاد ا 2

.

ژانر :
: ۴.۲/۵
۴.۶/۵
.

Book by :
Genre:
: 4.2/5
: 4.6/5
.
پیشنهاد ادمین🍀🔖✨💰.
.
در « بابِل باستان » روزگاری مرد ثروتمندی به نام «آرکاد» زندگی می کرد. شهرت ثروت او در منطقه وسیعی پیچیده بود. علاوه بر این از نظر آزادی خواهی هم شهرت داشت. در ضمن او در کار خیر و نسبت به خانواده اش دست و دلباز بود. با وجود این که در خرج کردن دست گشاده ای داشت هر چه بیشتر خرج می کرد سال به سال بر ثروتش افزوده می شد.»..
.
کتاب «ثروتمندترین مرد بابل» نوشته «جرج کلاسون» ، یکی از بهترین و مفیدترین کتابها در زمینه موفقیت مالی محسوب می‌شود. در این کتاب، با ارائه چند قانون طلایی و بسیار کاربردی، و در قالب داستان‌هایی از بابل ثروتمند باستان، به شما طریقه مدیریت درآمد و بهبود اوضاع مالیتان را، یاد می‌دهد. كتاب « ثروتمند ترين مرد بابل » ، مجموعه اي از داستانهاي واقعي است كه هم از لحاظ ادبي و هم به لحاظ
راهنمائي هاي مالي و اقتصادي جالب توجه مي باشد. در همه داستان ها علل مشكلات مالي مورد بررسـي قرار گرفته و راهكارهاي عملي جالبي براي رفع آن پيشنهاد شده است .
کتاب «ثروتمندترین مرد بابل» در میان آن دسته از کتاب های مربوط به موفقیت قرار می گیرد که به پس انداز، سرمایه گذاری و مالکیت می پردازد و تعین اهداف، اخلاق کاری قوی و خوش بین بودن در آن مهم هستند.
.

قیمت روی جلد کتاب: ۲۵.۰۰۰ تومان
قیمت با پنجاه درصد تخفیف: ۱۲.۵۰۰ تومان
.
📚📖🏷️5️⃣0️⃣🔖✨



Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا

ارتباط با پشتيباني