شناسه پست: 11191
بازدید: 305

[ad_1]

‍‍ ‍‍ .

؛
به ما آموخته اند که به دنبال آرزو رفتن، کار دشواری ست، اما متوجه نیستیم که شاید گذران زندگی با این دانسته که در پی آرزوهای‌مان نیستیم، بسیار دشوار تر است!
ما بی آرزو شده ایم، در حالی که آرزو کلید بهره گیری کامل از توان معنوی مان است.

اگر خواهان‌ یکپارچگی‌ وجود خود هستید، اگر از قطعه‌، قطعه‌ و پاره‌ پاره‌ بودن‌ جانتان‌ رنج‌ می‌برید، از تاریکی‌های‌ درون‌ پروا مکنید! تاریکی‌ همیشه‌ جایگاه‌ پلیدی‌ها و زشتی‌ها نیست‌. ای‌ بسا موهبت‌های‌ نیک‌ و زیبا که‌ در سایۀ نادیده‌انگاری‌های‌ ما در نیمۀ تاریک‌ وجودمان‌ خفته‌اند و در انتظار نیم‌نگاه‌ مهرآمیز و دست‌ نوازشی‌ می‌سوزند، انباشته‌ می‌شوند و ناخودآگاه‌، در لحظاتی‌ نامنتظر به‌ صورت‌ گدازه‌های‌ آتشفشانی‌ سرریز می‌کنند. و این همان انفجار خشمی نامتناسب است که گاه در برابر خودخواهی یک دوست، سستی یک همکار و یا حتی بی‌ادبی‌ فردی‌ بیگانه‌ بر ما چیره‌ می‌شود و خود مبهوت‌ می‌مانیم‌ که‌ چرا همیشه‌ از رویارویی‌ با چنین‌ مسایل‌ قابل‌ حلی‌ عاجز هستیم‌ و توان‌ مهار این‌ واکنش‌های‌ شدید و نابه‌جا را نداریم‌.
در این‌ کتاب‌ راوی‌ خوش‌سخن‌ تجارب‌ خود و دیگران‌ در مورد پذیرش‌ همۀ ویژگی‌های‌ انسانی‌ می‌باشد. نویسنده‌ با تشریح‌ فراز و نشیب‌ مسیر زندگی‌ خود و ماجرای‌ کسانی‌ که‌ با شرکت‌ در دوره‌های‌ آموزشی‌ او توانسته‌اند اتاق‌های‌ بستۀ روح‌ دردمند خود را بازگشایی‌ کنند و بدون‌ هراس‌ چشم‌ در چشم‌ ویژگی‌های‌ مطرود وجودشان‌ بدوزند و آن‌ها را در آغوش‌ بگیرند، تمرین‌ یگانه‌ شدن‌ با خویشتن‌ را نکته‌ به‌ نکته‌ و موبه‌مو آموزش‌ داده‌ است‌.
🌸
عنوان:  

موضوع:  ابراز وجود

نویسنده :

مترجم :

ناشر:  
🌸
، ، ، .
@sirrilibchannel .
.
.

[ad_2]

Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا