اعلام اسامی برندگان مسابقه اینستاگرامی شماره ۱۲ کتابراه
. یکی از بزرگترین چالش 1
شناسه پست: 7301
بازدید: 498




اعلام اسامی برندگان مسابقه اینستاگرامی شماره ۱۲ کتابراه
. یکی از بزرگترین چالش 2

🎊♨️ اعلام اسامی برندگان مسابقه اینستاگرامی شماره ۱۲ کتابراه
.
📚 یکی از بزرگترین چالش‌های افراد کتابخوان انتخاب کتاب مناسب است.
در گذشته تنها راه‌حل برای رفع این نیاز، رجوع به افراد آگاه‌تر و فروشندگان کتاب بود اما امروزه اگر چه این راه همچنان باقی مانده است اما با پیشرفت تکنولوژی برای رفع بیشتر این نیاز انواع پیچ‌های اینستاگرام و سایت‌های اینترنتی به وجود آمده و دسترسی به اطلاعات موردنیاز بسیار راحت‌تر شده است.
در همین راستا، هفته‌ی گذشته از همراهان کتابراه خواستیم تا به این سوال پاسخ دهند: « معمولاً کتاب‌های جدید را از کجا پیدا می‌کنید؟»
🖋 پاسخ‌های دوستان بسیار متنوع بود و بین هر سه گزینه، معرفی سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و کتابفروشی‌ها از نظر تعداد نزدیکی بسیاری وجود داشت حتی برخی از همه‌ی این راه‌ها استفاده می‌کردند تا مناسب‌ترین کتاب را پیدا کنند. تعدادی از دوستان هم لطف داشتند و سایت کتابراه را مرجع خود اعلام کردند.
تیم تحریریه کتابراه تمام سعی خود را می‌کند که هرچه بهتر و جامع‌تر اطلاعات کتاب‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد و عناوین جذابی را معرفی کند.
.
🎁 قرار بود در مسابقه شماره ۱۲ به سه نفر از کسانی که کامنت می‌گذارند و دوستان خود را منشن می‌کنند، به قید قرعه کتاب هدیه دهیم. 🎉 اسامی برندگان:
🔹goll._.nosh
🔹mynameishatef
🔹zahra.rod.90
.
با برندگان از طریق دایرکت در اینستاگرام ارتباط برقرار خواهد شد.
پست‌های آخر هفته‌ی ما را با دقت بیشتری دنبال کنید چون قرار است از این به بعد مسابقه‌ها و جوایز جذابی داشته باشیم و با هم کتاب‌های بیشتری را بخوانیم.



Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا
  1. من که برنده نشدم ؛ ولی خیلی مشتاقم تا بدونم چه کتاب هایی به عنوان هدیه در نظر گرفته شده ؛ که من هم تهیه کنم و مطالعه کنم ؛ اگر امکانش هست کتاب ها رو معرفی کنید ؛ سپاس 🙏

  2. سلام و تشکر از کتابراه🌸😍من کتاب جنایت و مکافات رو انتخاب و دریافت کردم،و حس فوق العاده خوبی بود دریافت این جایزه☺ممنون از شما❤

ارتباط با پشتيباني