اعلام اسامی برندگان مسابقه اینستاگرامی ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
. بسیاری از افراد پس از مطال 1
شناسه پست: 7024
بازدید: 645




اعلام اسامی برندگان مسابقه اینستاگرامی ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
. بسیاری از افراد پس از مطال 2

🎊♨️ اعلام اسامی برندگان مسابقه اینستاگرامی ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
.
📌 بسیاری از افراد پس از مطالعه‌ی یک کتاب به سادگی از کنار آن عبور نمی‌کنند و هر چه آن کتاب را بیشتر می‌پسندند، عطش دانستن درباره‌ی آن نیز افزایش می‌یابد تا جایی که علاوه بر خواندن نقدها و تحلیل‌ها دوست دارند اقتباس سینمایی‌اش را هم تماشا کنند؛ چراکه اقتباس سینمایی هم به نوعی برداشت شخصی و تحلیل گروهی از هنرمندان محسوب می‌شود و زاویه‌ی دید این گروه می‌تواند نکات دیگری از کتاب را آشکار کند.
.
🔹در مسابقه‌ی هفته‌ی پیش، از دوستان کتابراهی خواستیم تا به این سوال پاسخ دهید: «دوست دارید اقتباس سینمایی کدام کتاب ساخته شود؟» پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به کامنت‌های پست مسابقه بیندازید تا با آثار خوبی که تاکنون رنگ اقتباس به خود ندیده‌اید یا اقتباس بدی داشته‌اند آشنا شوید. جالب‌تر از همه، آثار شاخص ایرانی بودند که کاربران به آن‌ها اشاره کردند، آثاری که نیازی به جلوه‌های ویژه‌ی عجیب و غریب هالیوود ندارند و با یک فیلنامه‌ی قرص و محکم می‌توانند در حد و اندازه‌ی کتاب باشند.
.
🎁 قرار بود در مسابقه شماره ۱۴ به سه نفر از کسانی که کامنت می‌گذارند و دوستان خود را منشن می‌کنند، به قید قرعه کتاب هدیه دهیم.
.
🎉 اسامی برندگان:
🔹 zahramosaniya
🔹elmira.nami
🔹ehsan__1382
.
با برندگان از طریق دایرکت در اینستاگرام ارتباط برقرار خواهد شد.
پست‌های آخر هفته‌ی ما را با دقت بیشتری دنبال کنید چون قرار است، مسابقه‌ها و جوایز جذابی داشته باشیم و با هم کتاب‌های بیشتری را بخوانیم.



Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا
  1. من چون عاشقه کتابای صوتی و آثار اروین د یالوم هستم کتاب صوتی “دروغگویی روی مبل” رو انتخاب کردم. بینهایت ممنونم ازتون 🙏🌺❤️

ارتباط با پشتيباني