تابه‌امروز صحبت‌های زیادی درباره‌ی کتاب خواندن و فواید آن شده است و شما هم تا ح 1
شناسه پست: 7015
بازدید: 467




تابه‌امروز صحبت‌های زیادی درباره‌ی کتاب خواندن و فواید آن شده است و شما هم تا ح 2

🖋 تابه‌امروز صحبت‌های زیادی درباره‌ی کتاب خواندن و فواید آن شده است و شما هم تا حدود زیادی آن‌ها را می‌دانید اما در میان کتابخوان‌ها هم گرایش‌های مختلفی وجود دارد و تعداد زیادی از افراد اهل مطالعه اصلاً رمان نمی‌خوانند و آثار غیرداستانی را ترجیح می‌دهند.
این مسئله می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که به سلیقه‌ی افراد و هدف آن‌ها از مطالعه بازمی‌گردد. این بار می‌خواهیم از تجریبات شما رمان‌خوان‌های عزیز استفاده کنیم.
.
💬 تصور کنید روزی با شخصی روبرو شوید که می‌خواهد رمان خواندن رو شروع کند و از شما راهنمایی می‌خواهد تا بتواند تبدیل به یک رمان‌خوان حرفه‌ای شود، به او چه می‌گویید؟
💬 پیشنهاد شما، خواندن کدام رمان و در چه ژانری است؟
💬 چرا چنین رمانی را پیشنهاد می‌کنید؟
.
راهنمایی شما می‌تواند معرفی یک کتاب به خصوص برای شروع مطالعه باشد و یا یک راهنمایی کلی‌تر که فرد برای برنامه‌ی مطالعاتی خود در نظر بگیرد.
.
‼️ قوانین شرکت در مسابقه
🔹 ارسال پاسخ به سوال مسابقه
🔹 منشن کردن حداقل یک نفر
.
این هفته می‌خواهیم، پستی درخصوص رمان‌خوان شدن در صفحه‌ی اینستاگرام به جا بگذاریم تا اگر روزی شخصی بود که می‌خواست به رمان خواندن روی بیاورد از راهنمایی‌های افراد حرفه‌ای و رمان‌خوان‌ها استفاده کند.
🎁 با قرعه کشی به سه نفر از کسانی که در این مسابقه شرکت می‌کنند، یک کتاب به انتخاب خودشان در اپلیکیشن کتابراه هدیه داده می‌شود. .
https://ketabrah.ir
.



Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا
  1. خب باید ب چیزای زیادی توجه کرد از جمله شخص مورد نظر ب چه سبکی بیشتر علاقه داره، گروه سنی و…مصلا برای یه دختر نوجوون یه رمان عاشقانه خیلی جواب میده😆😌

  2. کیمیاگر،قلعه حیوانات،کوری،مسخ،(سینوهه پزشک فرعون،رمان بلندی است)،(ملت عشق قسمتی که راجب دلدادگی شمس و مولانا تعریف شده عالیه)اگر میخواین کتاب خوندن رو تجربه کنین ، با داستانهای نسبتا کوتاه شروع بشه بیشتر علاقه پیدا میکنین،(برای کسانی که توی کتابراه اشتراک دارند پیشنهاد میکنم حتما رمان جذاب میدگارد رو بخونن،خیلی دلنشینه،چهار فصله اما دوست داشتنیه😊

  3. قطعا باید با روحیات و سلیقه طرف اشنایی داشت…ولی جالبه ک من هروقت اسم کتاب و داستان میاد یاد کتابهای هری پاتر میوفتم…..از هر نظر جالب و‌جذابه ..برای همه سنین خوبه چون بنظرم اصلا تک بعدی نیست و از خیلی جهات اموزندس..برای من که بوده😌

  4. ژانر کسی که میخواد رمان رو شروع کنه مهمه ولی مهم تر از اون ترجمه خوبه، مثلا من خودم کتاب “زمانی که یک اثر هنری بودم” از اریک امانوئل اشمیت رو خیلی دوست داشتم تا اینکه رمان “دریاچه شیشه ای” اثر مائیو بنچی رو خوندم، با اینکه ژانر مورد علاقم نبود ولی اینقدر ترجمه عالی بود و نویسنده بسیار زیبا شمارو در بطن شرایط اجتماعی و موقعیت های تمامی شخصیت های داستان قرار میده که وقتی کتاب تموم میشه احساس خلا میکنی که چرا تموم شد! من واقعا با هیچ کدوم از رمان هایی که تا به امروز خوندم چنین چیزی رو تجربه نکرده بودم، در کنارش بشدت رمان های شهلا حائری و زویا پیرزاد رو توصیه میکنم به دوستان

  5. بنده هم با خیلی از عزیزان موافق هستم که بسته به نوع جهان بینی و حتی جنسیت فرد میتوان کتابی را پیشنهاد داد اما در کل برای کسی که تازه شروع به خواندن رمان خواهد کرد کتاب هایی با داستان های کوتاه چون زودتر به نتیجه میرسند مناسب تر است، بنده داستان همشهری را پیشنهاد میکنم ( البته چاپ های قبل از سال 98)

ارتباط با پشتيباني