ظهور و سقوط اتحاد شوروی
.
سعی میکنم همیشه تو مسیر دانشگاه با & یه کتاب صوتی گوش 1
شناسه پست: 7188
بازدید: 462



[ad_1]
ظهور و سقوط اتحاد شوروی
.
سعی میکنم همیشه تو مسیر دانشگاه با & یه کتاب صوتی گوش 2

📙 ظهور و سقوط اتحاد شوروی
.
سعی میکنم همیشه تو مسیر دانشگاه با 🚴‍ یه کتاب صوتی گوش کنم. اینبار نوبت از با صدای دلنشین بود.
.
کتاب از اوایل قرن 20 ام از آغاز آشوب های دوران امپراطوری نیکلای دوم شروع شده، نحوه انقلاب و تشکیل اتحاد سوسیالیستی در تاریخ 1917، و در نهایت سقوط آن در 1991 را شامل می شود. در بخش آخر کتاب هم گذر کوتاهی بر فدراسیون کنونی شده است.
.
در دوران اتحاد شوروی، رهبران زیادی سر کار آمدند و کنار رفتند. عمر برخی از اونها در حد چندین روز بود! کتاب بسیار عالی به دکترین و و اوضاع کشور در دوران و به عنوان سردرمداران اصلی انقلاب پرداخته.
.
وقتی اوضاع سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، روابط خارجی و هر جنبه ای از این یک قرن در روسیه رو مطالعه می کنید، حس چندان غریبی رو تجربه نخواهید کرد! بخش زیادی از اون شرایط رو در حال حاضر هم به خوبی هر چه تمام تر تجربه میکنیم ولی حیف که درس نمیگیریم ازشون!
.
چیز بیشتری از کتاب نمیگم و پیشنهاد میکنم اگه به تاریخ کشورها علاقه دارین حتماً این کتاب صوتی رو گوش کنین 👌
اگه علاقه دارین بیشتر درباره کتاب بدونین یا بخرینش میتونین از اپلیکیشن @fidibobooks استفاده کنین.
.

[ad_2]

Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا
  1. اين كتاب باعث ميشه بگيم عههه چقد شبيه كشور خودمونه و … به نظر من با اين كتاب ميشه آگاه شد به پشت پرده ى كشور خودمون و اينكه چقد شبيه هميم #استعمار 👌🏽

  2. سلام. از اینکه در خدمت شما هستم خوشحالم. آشنایی با شما برای من افتخار بزرگی هست. روزهاست که در اینستاگرام موضوعی توجه من رو جلب نکرده بود تا اینکه این پست رو دیدم.از شما بسیار ممنونم و امیدوارم موفق باشید…👍👍✋

ارتباط با پشتيباني