.
.عنوان کتاب : نویسنده: رتبه در : 4.6/5
رتبه ۴.۶/۵ Author: : 4.6/5 .
. 1
شناسه پست: 4134
بازدید: 506



[ad_1]
.
.عنوان کتاب : نویسنده: رتبه در : 4.6/5
رتبه ۴.۶/۵ Author: : 4.6/5 .
. 2

.
.عنوان کتاب :
نویسنده:
رتبه در : 4.6/5
رتبه ۴.۶/۵

Author:
: 4.6/5

.
. «شدن» زندگینامه بانوی اول سابق ایالات متحده، «میشل اوباما» است که در سال ۲۰۱۸ به چاپ رسید. این کتاب در ماه نخست انتشار خود در آمریکا، رکورد فروش را شکست و عنوان پرفروشترین کتاب سال آمریکا را گرفت.
نویسنده در این کتاب، شرح تجربیات شخصی و عمیق خود را توصیف کرده و از تجربیاتی سخن می‌گوید که شخصیت او را شکل داده‌اند و با استفاده از شیوه‌ای صمیمانه شما را به دنیای خود دعوت می‌کند.
در واقع کتاب« Becoming »، حکایت سرگذشت زنی است که دشواری‌ها و موانع زندگی را قدم‌ به ‌قدم پشت سر می‌گذارد و با تلاش، صبوری، تدبیر و ایستادگی آینده‌ای روشن برای خود رقم می‌زند.
او در این کتاب بازگو می‌کند که زندگی‌اش را از کجا آغاز کرده. از طبقۀ دوم خانۀ یکی از بستگانش در جنوب شهر شیکاگو، ‌جایی که به خاطر نرخ بالای جرم و جنایتش مشهور است. اما با تلاش به موفقیت می‌رسد و زندگی ایده آلی برای خودفراهم می‌کند.
این کتاب نوعی داستان رویای آمریکایی است. دختری از یک خانوادۀ فقیر و کارگری که تحصیل در یک دبیرستان خوب، پُلی می‌شود تا او بتواند به هاروارد راه پیدا کند. درس می‌خواند و وکیل می‌شود و سرانجام از کاخ سفید سر در می‌آورد.

قیمت پشت جلد کتاب ۹۰,۰۰۰ تومان
قیمت با پنجاه درصد تخفیف: ۴۵۰۰۰ تومان

[ad_2]

Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا

ارتباط با پشتيباني