معرفی کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم جردن بلفورت در کتاب شیوه گرگ: سیستم ف 1
شناسه پست: 4454
بازدید: 563




معرفی کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم جردن بلفورت در کتاب شیوه گرگ: سیستم ف 2

📖معرفی کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

جردن بلفورت در کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم، با کلامی دلنشین، بیانی متفاوت و همین‌طور در چارچوب اصول انسانی و اخلاقی، آنچه را که برای متقاعد کردن، نفوذ، فروش گام به گام خود و موفقیت نیاز دارید در 12 فصل در اختیارتان قرار می‌دهد.
جردن بلفورت (Jordan Belfort)، که به وسیلۀ دیکاپریو در فیلم گرگ وال استریت جاودانه شد، سیستم فروش گام‌به‌گام خود را در کتاب شیوه گرگ (Way of the wolf) آشکار می‌سازد که با استفاده از آن، هر کسی می‌تواند به یک ستاره فروش و موفقیت تبدیل شود.
نخستین بار است که جردن بلفورت رموز سیستم گام‌به‌گام فروش خودش را بیان می‌کند، سیستمی که منجر شده تا خودش، مشتریان و تیم فروشش، به موفقیت و ثروت زیادی برسند. این روش تا به حال فقط در دوره آموزشی آنلاین او و با هزینه حدود 2000 دلار مطرح می‌شده است و حالا به وسیلۀ این اثر در اختیار همه قرار گرفته است. بلفورت در کتاب شیوه گرگ نشان می‌دهد که هر کسی چگونه می‌تواند به استاد متقاعدسازی و فروش تبدیل شود. 📕شیوه گرگ
سیستم فروش خط مستقیم
✍نویسنده: جردن بلفورت
📝مترجم: امیرپویا چراغی
📚ناشر: نشر نوین
nashrenovin.ir
💻لینک تهیه اینترنتی کتاب:
www.ketabrah.ir 📍«وال استریت» یکی از خیابان‌های معروف نیویورک و محل فعالیت بزرگ‌ترین ساختمان بازار بورس جهان است. نام خیابان «وال استریت» نام گروهی از برجسته‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌ها، اقتصاددانان و مدیران موفق و مشهور دنیاست که در این خیابان رشد و فعالیت کرده‌اند.  این مختصات جغرافیایی، رویدادهای تاثیرگذار تاریخی و حال و هوای خیابان «وال استریت» الهام‌بخش کتاب‌ و فیلم‌های مختلفی بوده است. جردن بلفورت باتجربه‌ی چند ساله‌اش از این خیابان و معاملات مالی موفق‌اش کتاب شیوه گرگ، سیستم فروش خط مستقیم را به نگارش درآورده است تا مسیر پیشرفتش را برای علاقه‌مندان به دنیای فروش درمیان بگذارد.



Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا

ارتباط با پشتيباني