شناسه پست: 7380
بازدید: 522

[ad_1]

🎙📚
نشر دیجیتال “موج کتاب ” تقدیم میکند:

📖 برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط
دیوید دبلیو اندرسون
ترجمه: ابوالفضل دانایی؛امیراحسانی
گوینده: مهیار ستاری
تدوین صوتی: مینا خاندانیها

@moje_ketab

📚 دیوید دبلیو اندرسون (David W Anderson) در این کتاب یکی از بهترین برنامه‌های گام‌به‌گام بازاریابی را ارائه می‌کند و این کتاب را برای تمامی مدیران صنایع ‌کوچک تا متوسط و همچنین دانشجویان، علاقه‌مندان، مشاوران و دانش‌پژوهان مسائل مدیریت بازاریابی، بازرگانی، کسب‌وکار و کارآفرینی به نگارش درآورده است.

کتاب صوتی برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط با گرایشی مدیریتی تلاش دارد در برنامه‌های تجاری، نیروی محرکه‌ای باشد که با خلق یک بیانیه رسالت، برنامه‌ریزی برای عملیات اجرایی، تمرکز بر روی مشتریان بالقوه، ظرفیت‌سنجی بازار، شناسایی نقاط ضعف رقیب‌ها و شناسایی روندهایی که در کسب‌وکار مؤثر است، هدف‌های گسترده‌ای را برای برنامه بازاریابی طرح کند و با یکپارچه‌سازی استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و فرآیند‌های قابل سنجش، آن ‌را به بخشی از فرهنگ سازمانی تبدیل کند.

@moje_ketab

🎧 این کتاب را از سایت و اپلیکیشن های
طاقچه @taaghche_ebookstore
کتابراه @ketabrah
نوار @navaar.ir
آدیولیب @audiolib.ir
فراکتاب @faraketab
تهیه فرمایید.

 

[ad_2]

Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا