. ژانر: : ۳.۸/۵ : ۳.۲/۵
. Novella by Genre: : 3.8/5 : 3.2/5
. « دوئل » 1
شناسه پست: 3931
بازدید: 475



[ad_1]
. ژانر: : ۳.۸/۵ : ۳.۲/۵
. Novella by Genre: : 3.8/5 : 3.2/5
. « دوئل » 2

.

ژانر:
: ۳.۸/۵
: ۳.۲/۵
.

Novella by
Genre:
: 3.8/5
: 3.2/5
. « دوئل » [Duel] رمانی از «آنتوان پاولوویچ چخوف» (1860-1904) ، نویسنده­ ی روس، که در 1897 به چاپ رسید و یکی از مشهورترین آثار او و تصویر تقریباً حقیقی آشفتگی روحی روسها در پایان قرن گذشته است. تقریباً همه شخصیتهای داستان موجوداتی ضعیف ­اند و آرمانهایی را می­ جویند که خود می­ دانند بیرون از دسترس آنهاست و برده ­ی عادات خویش­ند.

در کتاب « دوئل »، « لائوسکی » (یکی از شخصیت‌های اصلی رمان) با زنی آشنا می‌شود و او را از شوهرش می‌رباید و به قفقاز می‌برد. عشقی دروغین که بعد دو سال دل او را می‌زند . « لائوسکی» کارمند و تحصیل کرده‌ای بسیار چرب زبان است و توانسته دل پزشک ارتش روسیه به نام « ساموئیلنکو » را برباید و او را همواره تا پایان داستان حمایت‌گر جدی خود نگهدارد. نزدیکان و آشنایان این دو زن و مرد را که با هم زندگی می‌کنند نمی‌پذیرند و آن‌ها را همواره درحال گناهی کبیره می‌دانند. «فن کورن» که یکی از همسایگان مشترک آن‌ها است، جانور شناسی است که نسبت به عقاید مذهبی مورد باور مردم بدبین است و «لائوفسکی» را شیاد می‌داند و این کینه‌توزی او در نهایت به پیشنهاد « دوئل » می‌انجامد.

در یک صبح رو به روشنی در حالی که « لائوسکی » اختیار از کف داده است، علیرغم پا درمیانی شاهدان برای آشتی، « دوئل » انجام می‌شود…
.
📚📖🏷️🔖5️⃣0️⃣✨
.
. قیمت روی جلد کتاب : ۲۵.۰۰۰ تومان
قیمت کتاب با پنجاه درصد تخفیف : ۱۲.۵۰۰ تومان
.

[ad_2]

Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا

ارتباط با پشتيباني