کتابخوان‌ها عادت‌های مخصوص خود را دارند؛ برخی از این افراد به هنگام مطالعه با خو 1
شناسه پست: 4584
بازدید: 714




کتابخوان‌ها عادت‌های مخصوص خود را دارند؛ برخی از این افراد به هنگام مطالعه با خو 2

🖋کتابخوان‌ها عادت‌های مخصوص خود را دارند؛ برخی از این افراد به هنگام مطالعه با خودکار یا مداد زیر نکات مهم یا جمله‌هایی‌ که دوست دارند خط می‌کشند و حتی اگر جزو افراد بسیار باحوصله باشند ممکن است در جایی برای خود یادداشت کنند.
البته در این میان هم جمله‌هایی پیدا می‌شود که نه لازم است زیر آن را خط بکشند و نه لازم است جایی یادداشت کنند چون همان بار اولی که آن جمله را خوانده‌اند می‌دانند که خاص است و تا مدت‌ها در ذهنشان نفوذ می‌کند.
مسابقه‌ی این هفته‌ی کتابراه هم به این جمله‌ها اختصاص دارد. از شما می‌خواهیم که ذهن خود را جست‌وجو کنید.
.
💬 به یاد ماندنی‌ترین جمله‌ای که تا به حال خوانده‌اید، چیست؟ .
🔹 قرار نیست حتماً این جمله‌ها معانی عمیق فلسفی داشته باشند، همین که برای شما خاص باشند برای ما کافی است. این جمله‌ می‌تواند دیالوگ یک شخصیت داستانی یا جمله‌ای به خصوص در کتاب‌های روانشناسی، انگیزشی و… باشد. البته در این میان کتاب‌های معروفی هستند که ملکه‌ی ذهن بسیاری از ما شده‌اند؛ به عنوان مثال دیالوگ‌های معروف شازده کوچولو و روباه جزو اولین مواردی است که به یاد بسیاری می‌آید.
.
‼️ قوانین شرکت در مسابقه
🔹 ارسال پاسخ به سوال مسابقه
🔹 منشن کردن حداقل یک نفر (در هر کامنت یک نفر منشن شود) .
🎁 با قرعه کشی به ۳ نفر از کسانی که در این مسابقه شرکت می‌کنند، یک کتاب به انتخاب خودشان در اپلیکیشن کتابراه هدیه داده می‌شود.
.
https://ketabrah.ir
.



Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا
  1. مرا برای دزدیدن تکه نانی به زندان انداختند،
    و پانزده سال در آنجا نان مجانی خوردم…!
    این دیگر چه دنیایی است!
    بینوایان
    ویکتور_هوگو

  2. زندگی ما ساخته قدم‌های کوچکی‌ است که هر روز آن را تکرار میکنیم. تکرار هر رفتار بهتری بهترین‌ها را به شما خواهد داد، مهم نیست چقدر برای دانستن اطلاعات هزینه میکنید مهم این است که با ندانستن آنها چه هزینه‌ی گزافی پرداخت خواهید کرد

  3. اگر یار ما امنیت دارد و برای ما تلاش می کند پس منتظر چه معجزه یا توهمی از عشق و رابطه هستیم؟همین ها کافی نیست که آرام بگیریم در آغوشی که امن است؟…(تکه هایی از یک کل منسجم پونه مقیمی)

  4. آدمی که حتی فقط یک روز زندگی کرده باشد می‌تواند صدسال را راحت در زندان بگذراند،آن قدر یاد و خاطره خواهد داشت که حوصله اش سر نرود. آلبر کامو

  5. زمان ارزشمندترين دارايى و تجديد ناپذير است بر الويت هايت تمركز كن و متعادل بمان زندگى ات را ساده كن ،يافتن جرات نه گفتن داشتن ذهنيت دم مرگبر ذهنت مسلط شو زمان حال را در آغوش بگير —رمان راهبى كه فرارى اش را فروخت 👌🏻👌🏻👌🏻عالى بود فقط جا نشد بهتر هاشو بنويسم

  6. من دوستت داشتم ولی حالا خسته شده ام ، از اینکه میروم خوشبخت نیستم اما برای ادامه دادن نیازی به خوشبخت بودن نیست . ( آلبر کامو -طاعون ) وقتی اینو خوندن یه هفته دیگه کتاب رو کنار گذاشتم که کلا فکرم مشغول این جمله بود .

  7. حسین ، حسین نشد برای آنکه آفتاب ظهورش سرما زدگان بی پناه را گرم کند ، داغ کند و بسوزاند ، بل حسین شد به خاطر حضور ازلی اش در ذهن هر کس که میخواهد در راه عدالت شمشیر بزند . از کتاب بر جاده های آبی سرخ نوشته ی نادر ابراهیمی

ارتباط با پشتيباني