شناسه پست: 5389
بازدید: 613

[ad_1]

🖋 کتاب‌ خواندن هرچقدر هم که فعالیت پسندیده‌ای باشد قرار نیست همیشه حس خوشایندی برای شما به یادگار بگذارد. ممکن است شما با خواندن کتاب‌های به خصوصی بترسید و آن ترس تا مدت‌ها با شما بماند، ترسی چنان عمیق و پایدار که حتی به کابوس‌هایتان هم راه پیدا کند.
.
سوال مسابقه‌ی این آخر هفته دقیقاً به همین موضوع اشاره دارد البته نباید از یاد ببریم که ژانر وحشت طیف گسترده‌ای دارد و از آثار کلاسیکی مانند فرانکشتاین و تصویر دوریان گری تا مجموعه آثار استیون کینگ را در برمی‌گیرد.
ژانر وحشت یکی از بخش‌های محبوب ادبیات محسوب می‌شود و در سال‌های اخیر آثار متعددی در این زمینه تألیف و ترجمه شده است برای همین می‌خواهیم سوال این هفته را بهانه‌ای قرار دهیم و با این آثار آشنا شویم و شاید هم جوابی قانع‌کننده برای این پیدا کردیم که چرا آگاهانه به سمت کتاب‌هایی می‌رویم که می‌دانیم ما را می‌ترسانند.
.
هر چند که بحث اصلی پیرامون ژانر وحشت است اما لازم نیست برای پاسخ به سوال‌های مسابقه مخصوصاً سوال اصلی خودتان را محدود به این ژانر کنید چون صرفاً کتاب‌های این گروه نیستند ممکن است باعث ترس و دلهره‌ی ما شوند بخشی از یک کتاب عاشقانه هم ممکن است شما را به حدی بترساند و کابوس آن را ببینید!
.
💬 آیا تا کنون از کتابی ترسیده‌اید یا در کابوس خود آن را دیده‌اید؟
💬 چرا کتاب‌هایی می‌خوانیم که ما را می‌ترسانند؟
.
‼️ قوانین شرکت در مسابقه
🔹 ارسال پاسخ به یکی از سوال‌های مسابقه
🔹 منشن کردن حداقل یک نفر (در هر کامنت یک نفر منشن شود) 🎁 با قرعه کشی به ۲ نفر از کسانی که در این مسابقه شرکت می‌کنند، یک کتاب به انتخاب خودشان در اپلیکیشن کتابراه هدیه داده می‌شود.
🎁 نفر سوم کاربری انتخاب می‌شود که بیشترین تعداد کامنت و منشن را ثبت کرده باشد.
https://ketabrah.ir
.

[ad_2]

Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا