کتاب مشهورترین اثر ( ۱۹۴۴ - ۱۹۰۰)، نویسنده فرانسوی است که با ترجمه‌ای از برای 1
شناسه پست: 7457
بازدید: 490



[ad_1]
کتاب مشهورترین اثر ( ۱۹۴۴ - ۱۹۰۰)، نویسنده فرانسوی است که با ترجمه‌ای از برای 2

کتاب مشهورترین اثر ( ۱۹۴۴ – ۱۹۰۰)، نویسنده فرانسوی است که با ترجمه‌ای از برای ایرانیان و فارسی‌زبانان آشنا است.
در این کتاب، که از نمادین‌ترین کتاب‌هاست، نویسنده به شیوه‌ای به بیان فلسفه‌ی خود از دوست‌داشتن، عشق و هستی می‌پردازد. طی این داستان «اگزوپری» از دیدگاه یک کودک – که از سیارکی به نام ب۶۱۲ آمده – پرسشگر مسائل بسیاری از آدم‌ها و کارهایشان است؛ مسائل اساسی و مهمی که جای خالی آن در جوامع امروزی مایه‌ی هلاک، دوری و برخورد ماشینی انسان‌ها با یکدیگر شده است.

در واقع پرسش‌هایی که شازده کوچولو مطرح می‌کند باعث می‌شود کودکان مخاطب او، خود را در موقعیتی مشابه موقعیت او قرار داده و خودناآگاه وارد گفتگو و بحثی فلسفی شوند. از طرفی دیگر، پاسخ‌هایی که دریافت می‌کند نیز جواب‌هایی است که بزرگسالان یا «آدم بزرگ‌ها» پیش روی او می نهند.

شیوه‌ای که «اگزوپری» در بیان پیام خود به کار می‌برد، روش تربیت و تعلیم از راه غیرمستقیم است، که از دیدگاه روانشناسان، برترین روش برای تأثیر و دریافت نتیجه مطلوب می‌باشد.

شازده کوچولو را میتوانید از اپلیکیشن تهیه کنید

[ad_2]

Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا
  1. عالی بود این کتاب از اون کتابهایی بود که چندباره مطلب رو میخوندم تا درکش کنم بنظرم ازکتاب هایی هست که سالی یکباربایدخونده شود

  2. سلام و درودلطفان درصفحه @baketabplus به ما کمک کنید و عیدانه ورا را استوری بگذارید یا در صفحه تان منتشر کنید. ما برای توسعه #کتابخوانی و حفظ نشر تلاش می کنیم.
    #جشنواره_عیدانه_ورا هدیه کتاب برای استثبال از سال نو.
    می دانیم شرایط #زندگی سخت است، اما تداوم فرهنگ با وجود #کتاب و #کتابفروشی امکان دارد، دوستان بیایید #کتاب_خواندن را کنار نگذاریم.
    #انتشارات_ورا
    @rozan_book
    @baketabplus
    @varapub

ارتباط با پشتيباني