تکنیک‌های بازاریابی در بازار ایران 1
شناسه محصول: 12760



تکنیک‌های بازاریابی در بازار ایران
تکنیک‌های بازاریابی در بازار ایران
تکنیک‌های بازاریابی در بازار ایران

محمود محمدیان، حسین یاغچی

از آثار خوب و جدید در حوزه بازاریابی، کتاب ((تکنیک های بازاریابی در بازار ایران)) است. کتاب های بازاریابی و مارکتینگ در ایران، عمدتا ترجمه بوده و یا از نشر و طبع آنها سالها گذشته و یا تا حدودی آکادمیک و پیچیده هستند که مخاطب عام، نمی تواند ارتباط خوبی با آنها بگیرد.

اما این کتاب با زبانی خودمانی و دوستانه، با مثالهای جدید و به روز و معطوف به بازار ایران و تحولات روز جهان منتشر شده که هر خواننده ای حتی یک کاسب دیپلمه می تواند از آن استفاده کند و با مفاهیم مارکتینگ و بازاریابی آشنا شود.

از آنجا که این کتاب به صورت علمی و اصولی در حوزه بازاریابی مطالب خوبی ارائه داده، خلاصه ای از نکات مهم آن را ارائه می دهیم به این امید که علاقمندان با خواندن این کتاب و بهره گیری از آن بتوانند، بیش از پیش به صورت علمی و تخصصی در حرفه و کسب و کار خود موفق باشند.

تکنیک‌های بازاریابی در بازار ایران
تکنیک‌های بازاریابی در بازار ایران

تکنیک‌های بازاریابی در بازار ایران

کتاب «تکنیک‌های بازاریابی در بازار ایران» نوشته محمود محمدیان و حسین یاغچی است. کتابی که پیش رو دارید یکی از جدیدترین آثار منتشر شده در زمینه‌ی بازاریابی است. برای بسیاری از افراد پیش‌آمده است که در این زمینه برایشان سوالی پیش‌آمده باشد ولی تخصصی و تحصیلاتی درباره‌ی بازاریابی نداشته‌اند. وجود کتاب‌هایی نظیر این اثر برای این افراد پیشنهاد مناسبی است.

این کتاب با زبانی ساده و متنی روان و با آوردن مثال‌های به‌روز از بازار ایران و اتفاقات روز جهان یک راهنمای مناسب برای همه افراد با هر میزان سوادی که داشته باشند، است. در بخشی از متن این کتاب می‌خوانید: « واقعیت این است که همیشه این ایده را داشته‌ام که هرچقدر بتوانیم مفاهیم علمی را ساده‌سازی کنیم باعث می‌شود طیف گسترده‌ای از اشخاص، جذب خواندن آن شوند.

یکی از سوالاتی که همواره مطرح می‌شود این است که چرا فعالان صنعت و بازار کتاب‌های حوزه‌ی تجارت و بازاریابی را کم می‌خوانند. شاید یکی از دلایلش این باشد که اغلب اشخاص فعال در صنعت و بازار، اشخاصی کتاب‌خوان نیستند که این به‌نوعی منبعث از کلیت رفتار جامعه‌ی ما در امر کتاب و کتاب‌خوانی ست.

در کنار این نکته باید اشاره کرد در این مورد می‌توان انتقاداتی را به ما اشخاص دانشگاهی وارد کرد. به نظر می‌رسد نوع بیان ما دانشگاهی‌ها بیان خوبی نیست….»

در کتاب «تکنیک های بازاریابی در بازار ایران» بسیار علاقه مندیم همه ی اشخاصی که به نوعی با بازار سر و کار دارند.این کتاب را بخوانند خیلی ها ممکن است سوالاتی در زمینه ی بازاریابی و مسائل بازار داشته باشند؛قرار نیست هرکسی که در این زمینه سوالی داشت برود درس بازاریابی بخواند تا برای سوالش،پاسخی بیابد.به طور مثال فردی که تحصیلاتش تا سوم نظری ست،ممکن است در زمینه ی کسب وکارش با سوالی مواجه شده باشد؛ما که نمیتوانیم به این فرد بگوییم برو کنکور شرکت کن و وارد دانشگاه شو تا جواب سوالت را از خلال درس ها بیابی.

این فرد حتی ممکن است علاقه ای نداشته باشد در کلاس های مربوط به این رشته حضور پیدا کند یا احساس کند پیش نیازهای مربوط به حضور در سر کلاس را ندارد؛اما در عین حال سوال هایی هم در زمینه ی کسب و کارش برایشایجاد شده باشد که دنبال جواب آن ها بگردد.

از آن جا که در این کتاب،این دسته از مخاطبان را هم مد نظر داریم،تلاش میکنیم موضوعات به شکل ساده سازی شده اش در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

کتاب تکنیک های بازاریابی در بازار ایران ، نباید کتابی در کنار سایر کتابهای بازاریابی ارزیابی شود. کتابهای بازاریابی در بازار، بسیار زیاد هستند و همیشه به دانشجویان گفته ایم که اگر دو-سه تا از این کتاب ها را بخوانند کفایت می کند و بعد از آن باید بروند سراغ مطالعه مسایل ریزتر و جزئی تر بازاریابی. اغلب کتابهای بازار ، اثرات خوبی هستند اما کتابهای روان خوان و راحت خوان محسوب نمی شوند.

این کتاب طوری نگاشته شده که مخاطب، حین خواندنش راحت جلو برود و مکث نداشته باشد تا برگردد بفهمد چه خوانده است.

تکنیک‌های بازاریابی در بازار ایران
تکنیک‌های بازاریابی در بازار ایران

در فصول کتاب تکنیک های بازاریابی در بازار ایران سعی شده مفاهیم بازاریابی به ساده ترین شکل ممکن در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. در آینده اگر بپرسند که یک کتاب ساده و قابل فهم برای بازاریابی معرفی کنید می توان همین کتاب را معرفی کرد که از خلال نوشته های اصول بازاریابی مجلات و مطالب مختلف شکل گرفته است. توصیه می شود همه افرادی که به نوعی با بازار سر و کار دارند این کتاب را بخوانند که تا حد ممکن و ساده به سوالات و مسایل بازاریابی و بازار پاسخ داده است.

فهرست کتاب تکنیک های بازاریابی در بازار ایران :

  • فصل یکم : تاریخ یک تعامل
  • فصل دوم : مرز بازاریابی تا کجاست؟
  • فصل سوم : معرفی انواع تحقیقات برای درک نیاز مشتری
  • فصل چهارم : نفوذ به جعبه سیاه مغز با تحقیقات روی ناخودآگاه
  • فصل پنجم : چرا بخش بندی بازار این قدر مهم است؟
  • فصل ششم : بیانیه جایگاه چه تاثیری بر کار شما دارد؟
  • فصل هفتم : بازاریاب میکسر است؛ یعنی چه؟
  • فصل هشتم : چرا خیلی از کالاها در بازار ایران شکست می خورند؟
  • فصل نهم : معرفی انواع استراتژی های قیمت گذاری
  • فصل دهم : معرفی تاکتیک های موثر قیمت گذاری
  • فصل یازدهم : توزیع؛ از پیراهن بوتیکی تا اصطلاح از تولید به مصرف
  • فصل دوازدهم : توزیع انحصاری مالکیتی و فرانچایزی یعنی چه؟
  • فصل سیزدهم : تاثیر ترویج بر رشد چشمگیر کسب و کار شما
  • فصل چهاردهم : با الگوی ۸M در تبلیغات آشنا هستید؟
  • فصل پانزدهم : چاشنی های فروش در بازاریابی چیست؟
  • فصل شانزدهم : روابط عمومی در بازاریابی
  • فصل هفدهم : فروشندگان چه نقشی در موفقیت کسب و کار ما دارند؟
  • فصل هجدهم : اثرگذاری بازاریابی مستقیم چقدر است؟
  • فصل نوزدهم : درباره ذهنیت غلطی که در مورد بازاریابی وجود دارد

اطلاعات محصول

تعداد پارت 1
اندازه 2 مگابایت
فرمت pdf
ارائه دهنده pazzel
به روز رسانی
  • ابتدا محصولات مورد علاقه خود را به سبد خرید اضافه نمایید.
  • سپس روی آیکون سبد خرید کلیک کنید.
  • محصولات داخل سبد خرید و مجموع مبلغ قابل پرداخت در صفحه تسویه حساب به شما نمایش داده می شوند.
  • فرم تسویه حساب را تکمیل کرده و روش پرداخت خود را انتخاب نمایید.
  • می توانید با استفاده از درگاه های پرداخت آنلاین خرید خود را تکمیل نمایید.
  • پس از تکمیل خرید می توانید به فایل های محصول دسترسی داشته باشید.
  • در صورت داشتن حساب کاربری می توانید سوابق خرید خود را در پنل کاربری خود مشاهده نمایید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پازل بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید. پس از خريد محصول درصورت مواجهه با خطا در لينك دريافت ،‌ و يا موارد مشابه و مربوط به محصول مورد نظر مي توانيد از طریق تیکت با فروشنده محصول ارتباط برقرار نماييد و يا در صفحه مشخصات محصولات از طريق كليد زرد رنگ مورد خود را جهت بررسي گزارش نماييد . در صورتيكه محصول مورد نظر را از طريق هر يك از اشتراكات ویژه خریداری نموده باشيد نيز مي توانيد از طریق پنل کاربری خود اقدام به ارسال تیکت نمايید.كليه محصولات اين سايت بدون خدمات پس از فروش مانند نصب و راه اندازي ارائه مي گردد.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
قیمت محصول
تومان15,000
pazzel
361 نمایش
1
تکنیک‌های بازاریابی در بازار ایران
5 از 1 رای
تکنیک‌های بازاریابی در بازار ایران

فروشنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا

روش هاي پرداخت

کد تخفیف محصولات

عضویت در بروکر Nordfx

تکنیک‌های بازاریابی در بازار ایران

ارتباط با پشتيباني