اعلام اسامی برندگان مسابقه برگزار شده از ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ گاهی اوقات پایان مطالعه‌ی 1
شناسه پست: 4627
بازدید: 517



[ad_1]
اعلام اسامی برندگان مسابقه برگزار شده از ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ گاهی اوقات پایان مطالعه‌ی 2

🎊♨️ اعلام اسامی برندگان مسابقه برگزار شده از ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ 📌 گاهی اوقات پایان مطالعه‌ی یک کتاب به معنای فراموش کردن آن اثر نیست و وقایع ناگواری که می‌خوانید ممکن است تا مدت‌ها همراهی‌‌تان کند و تبدیل به کابوس و وحشت شما در خواب و بیداری شود.
هفته‌ی گذشته از همراهان کتابراه پرسیدیم: 🔹 آیا تاکنون از کتابی ترسیده‌اید یا در کابوس خود آن را دیده‌اید؟
قرار بر این شد تا شما از تجربیات خود به هنگام مطالعه بگویید و خود را محدود به کتاب‌های ژانر وحشت نکنید و جالب این‌جاست که بیشتر پاسخ‌ها هم ارتباطی با ژانر وحشت نداشتند.
کتاب‌های کوری، جنایات و مکافات، بادبادک باز، بوف کور، ۱۹۸۴ با وجود این‌که نمی‌توان آن‌ها را در ژانر وحشت دانست بیشترین ترس را در مخاطبان کتابراه ایجاد کرده‌اند.
تاجایی که کاربری به نام mohamadmaktab68 برای ما نوشت: «گاهی حتی ممکن است یک جمله ساده در کتابی رمانتیک نیز منجر به ترسی در اعماق روح فرد شود این تجربه برای هر خواننده متفاوت خواهد بود. در بعضی افراد ترس حالتی لذت بخش و هیجان ایجاد خواهد کرد و در برخی کنجکاوی و ممکن در افراد دیگر علل متفاوتی همچون تجربه‌های تلخ زندگی و خالی کردن خود از طریق خشونت و یا تجربه های تلخ زندگی باشد و علل آن ممکن است به تعداد تجربه‌های زندگی انسان ها بر روی زمین باشد.»
البته در این میان اشاره‌ای هم به برخی آثار ژانر وحشت شد اما بیشتر نام کتاب‌های واقع‌گرا و پسارستاخیزی به میان آمد.
. 🎁 قرار بود در مسابقه شماره ۱۶ به دو نفر از کسانی که کامنت می‌گذارند و دوستان خود را منشن می‌کنند، به قید قرعه کتاب هدیه دهیم. .
🎉 اسامی برندگان:
🔹 f.khani7496
🔹asgarrahimi76
🎁 همچنین نفر سوم نیز کاربری که بیشترین تعداد منشن را ثبت کرده بود، انتخاب شد.
🔹mikhak4455t
.
با برندگان از طریق دایرکت در اینستاگرام ارتباط برقرار خواهد شد.
پست‌های آخر هفته‌ی ما را با دقت بیشتری دنبال کنید چون قرار است، مسابقه‌ها و جوایز جذابی داشته باشیم و با هم کتاب‌های بیشتری را بخوانیم.

[ad_2]

Source

نویسنده

pazzel
كنترل اطلاعات و بارگذاري ديتا
  1. خوشحالم که منم یکی از برندگان بودم و از کتابراه بخاطر خدمات و برنامه هایی که باعث میشن کتاب خوندن جذاب تر بشه تشکر میکنم. من کتاب “روی پاهای خودم” از ایمی پردی رو انتخاب کردم. احساس کردم برای حال و هوای اینروزای خودم خیلی مناسبه. این بریده از این کتاب رو جایی خوندم: «من این کتاب را ننوشته ­ام که همه بگویند وای این دختر را ببین که بر ناتوانی­هایش پیروز شده است. من داستانم را با شما به اشتراک می­گذارم تا ببینید در زندگی شما چه چیز­هایی امکان پذیر است. تا قلم خود را بردارید و داستان زندگی خود را آن­طور که دوست داریدخلق کنید. کلمات این فیلسوف بزرگ چینی همواره آویزه­ی گوش من است. سفر به دور دست­ها فقط با یک قدم کوچک آغاز می­شود.» #کتابخوانی#انتشارات_کوله_پشتی #فرزانه_فیروزکوهی

ارتباط با پشتيباني